(^_^V)

mari merepek sesuke ati hihi

Tuesday 8 March 2011

wah..ini adalah first entry...ngehngehngeh

good day sumer..


jadi ptg ni dgn rasminyer aku berjaya membuat blog personal terbaru yg mane blog ni terbuka kpd sumer khalayak untuk dibace..ekekeke..


kalo nak tawu kan..aku dah ade 2 blog sblom ni..hehe...tp blog2 tersebut aku restricted kpd umum sbb:


1) blog 1st tu - ada byk resia kerajaan aku terkandung kat situ..ngahahaha....ade pic ngn pakwe2 lame (nyampah je) dan ade sesi mengutuk dgn riang ria..blog ni ade few people yg bole bace..itupon setelah diberi keizinan oleh aku..eceh


2) blog 2nd tu - yg ni aku treat sbgai diari online aku...hmmm segala isi hati aku ade kt sini..dgn siape aku keluar..dgn siape aku berdating..dgn siape aku fall in luv..dgn siape aku frust..sumer ade la..ekekeke..dan blog ni mmg x de siape yg tahu kecuali aku ngn Tuhan je..


kedua2 blog diatas masih ade lg smpai saat ini..blog 1st tu rsnye akan disimpan menjadi khazanah nasional je setelah kewujudan blog baru ni..manakala blog 2nd tu kekal sebagai blog diary aku smpai bebile..


so ini adalah percubaan aku untuk kembali aktif berblog untuk mengisi masa lapang di ptg2 ari disamping itu untuk mengasah bakat kerepek yg ade disamping berkongsi citer ngn tuan puan sahabat handai sumer tntg hal2 yg berlaku di sekeliling aku setiap hari..


di harap anda sumer membace sumer entry aku ngn kesempoian tidak terbatas.


~salam mesre..hehe~

1 comment:

  1. hmmmm...ingtkn cm new kid in the blog...rupernyer old kid in the blog...hmmmm...otai blogger la ni...

    ReplyDelete