(^_^V)

mari merepek sesuke ati hihi

Sunday 17 April 2011

jem giler v**i kt hiway elite pg td..lupe nk bwk roti, rugi kan?huhuhu

huh guys, pg ni dah ar kuar lambat..kol 7 br gerak dr umah..tp jam kete kol 7.06am..pastu ntah nape la aku drive slow je pg ni..agaknye sbb dah tawu mmg smpai opis lambat kan..kakakakaka..siap sggah shell lg pam tayar..hihihih..si coco lak syiok je lepak bwh seat aku..panas kot port tu kui kui kui..die kalo masuk je kete mmg situ je la die lepak sampai le tibe ke destinasi kehkehkeh...

pastu yg menambah hangin kat badan ni ialah wujudnyer trefik lite kt atas bukit simpang ke puncak alam tu..adoih laaa...nape la skng dorg tubuhkan trefik lite kat situ ekk..seblom2 ni x yah ade trefik lite pon situ..org yg nk tros ke shah alam dr subang bley je tros x yah nk tggu2 kete yg kuar dr puncak alam abis br leh jalan kan..sblom ni cara tu x de masalah ..tp ntah nape skg ni dibuat trafik lite ntah..menambahkan ke'jem'an sedia ade je..kadang2 tahap ke'jem'an tersebut bole mencapai dr trafik lite subang tu huhuhu..

ok la setelah 2x lampu ijau, br la lepas aku nk meneruskan perjalanan..pastu ms nk masuk ke hiway elit tu aku tgk dr kejauhan x de lg kete bersusun2..bagus2..salu time2 camni kat susur ke elite tu dah berderet2 kete smpai le ke pondok tol..ekekekeke..so aku pon pecut dgn bergaya di lane paling kiri menuju ke tol dan teros mencucuk ke lorong TnG..heheh time ni kan rs bersyukur sgt bwk kete comel..sbb leh cilok masuk ruang2 terbuka yg kete besar cam merc or waja or inspira x leh muat..kakakakaka gelak nates..

ok la lps scan kad kt lorong TnG tu..kuar je palang tol..tu diaaaa..tros terenti sbb kete dh berlapis2 kt depan seluas saujana dataran tol yg memandang..huhuhuhuhuh...gilos arr..salu aku kuar2 je tol aku tros himpit ke kanan amik barisan paling kanan skali, laju dan mudah nk ke depan..yg ni..nk ke kanan pon x  bley ok sbb barisan dh pnjang smpai muke depan pondok tol..hahahahha hampehnyer..apsal la dorg ni kuar beramai2 time aku nk g keje heh? mencikkk!!..ms tu je dah 7.30am..huhuh kalo camni gayenye kol 8 aku blom tentu dpt melepaskan diri dr lautan kete tersebut..huhuhuh..

kaki gue siap kejang2 lg menahan clutch n pedal minyak..smpai 1 thp kete aku tu dah mcm kete auto je..lepas2 brek je die jln sendiri ke dpn sbb kaki kiri aku yg thn clutch tu dah krem kat situ jah wakakakakaka adoih la sabau laa..sebbek la gue agak terer bab mencilok ruang2 kosong dan agak berani tersepit dicelah2 kenderaan yg besar2 contohnyer treler bwk gas huhuhuhuhuh...

dlm kol  8 br la aku dpt lepaskan dr dari ke'jem'an melampau tersebut.pergelangan kaki aku ni x leh ceta dah..dah kebas semacam je ..br aku paham camne rs kebas tgn kakak aku smlm dek kerana pegang air batu byk sgt huhuhuhuhhuhuhu then lepas tu perjalanan aku lancar seperti biase sambil ditemani ujan sepoi2 bahase sampai ke UPM Serdang..dan aku sampai ke opis kol 9 am okeh..hihihihi ..nk wat camne bos..salahkan jem tersebut..ekekekeke

gambo2 ke'jem'an yg smpat disnap..hahahaha

2 comments:

  1. HAHAHAHHAHA... tak boleh blah... ayat brapi2 cam bengkek.. penyudah nye... sempat menyenap kesesakan yg melanda... akakakkakaaka

    ReplyDelete
  2. kakakakakak..aku tau ko mesti bengang je sbb tggu haku upload gambo smpai lps lunch br siap..kakkakakak

    ReplyDelete