(^_^V)

mari merepek sesuke ati hihi

Tuesday 14 February 2012

malam lapa dan kegigihan~

skrg ni jam 11.25pm..pwot aku pedih yg amat..xde ape yg leh dimakan time ni (padahal ade megi perasa ayam, telur 2 bijik n sosej ayam ramly dlm peti es..pastu ade lg milo 3 in 1) tp sbb kemalasan yg x terbendung ni..aku sggup melepek je ateh katil berharap yg cacing2 lapa dlm pwot ni diam..haih~

Aku tau aku mmg menempah penyakit gastrik tu dtg brtandang...tp aku hrp yg die x dtg this time walopon aku dh terasa pedih2 kt kiri n kanan pinggang ni (alamek!! itu adelah tanda2 awal gastrik!! hoho)

Tp skali lg ditegaskn disini..kemalasan menguasai diri menyebabkan aku dh x peduli ape lg ekekek...tp saat n detik ni aku tgh tgk citer supernatural dan dean tetibe dh jd pontianak!!!

Eh! lupe nk ulas psl kegigihan..eceh ulas tuuu haha..ok kegigihan yg aku maksudkn kt sini ialah gigih mengigihkan diri agar membuat entry utk blog ni yg mane pd thn 2012 ni aku x pnah post ape2 entry lg..dan ni adelah entry pertame utk 2012..tahniah utk kegigihan diriku wahahahaha


P/s: ini adelah entry paling merepek aku pnah buat kot..bertabah la kengkawan yea..hahahahahahaha~

No comments:

Post a Comment