(^_^V)

mari merepek sesuke ati hihi

Thursday 10 January 2013

salam tahun 2013 sumer..hukhukhuk

rs sgt malu la plak bile tgk blog sendiri..x sangka dlm tahun 2012 cume ade 1 entry je..itupon yg bulan januari nyer..yg entry insaf tu!!!! hahahaha gile aku mmg bener2 dah jd penternak sawang yg berjaya di alam maya..same dgn amad nazif..kahkahkah~

hmm ape aku nk citer eh..untuk tahun 2012 mmg mcm2 berlaku..tp aku maleh nk mengingat2 bende dah lepas..

yg untuk tahun 2013..ari ni br 10 ari aku berada dlm tahun ni..asalnye ptg ni plan nk jmpe my bff huda..tp terpakse dikensel sbb training caklempong extra plak ade ptg ni...huhu lame giler x jmpe huda..tringin la sgt nk jmpe die..tp tu la kita merancang Allah jua menentukannyer..hrp2 mggu dpn dpt la jmpe die..

mari kite ckp psl azam..mcm biase setiap org ade azam masing2 aku rase..hehe..jadi antara azam aku tahun ni yg bole aku terfikir adolah ::

  • rajin menulis diari walopon x dpt tulis ari2..atleast 2/3 ari skali - aku rs tulis diari penting sbb kite bole tgk balik ape yg kite buat seblom ni..x de la mcm skrg ni aku x brape jelas sgt ape aku buat sehari2 ms tahun lps..hmmm sedey plak rsnye..mcm idup berlalu sia2 tanpa sebarang memori je..
  • rajin menghapdet blog - yg ni mmg payah sbb aku ni jenis x reti nk bercerita panjang mcm org lain..kdg2 aku rs x de mende menarik aku nk citer dlm blog..tp x pe..mulai tahun ni aku berazam nk mengaktifkan diri balik..dan cube merepek berlebih2an hehe
  • nk mengurangkan berat badan - yg ni mmg kene buat dan kuatkan azam sbb bdn aku mmg btol2 dah mengembang aku rase..pinggang2 kain sumer dah ketat woii..kebaya2 moden usah dikata..hanya mampu jd tontotan sambil rs nk mengeluarkan air mata je..sbb byk yg cantek2 tp x leh pkai..huhu sudahnyer bg je anak buah aku yg sorg tu..
  • nk lengkapkan solat yg lompong2 tu..nk mula buat solat2 sunat 
  • cuba sedaya upaya x melayan bisikan2 syaitan yg bersilih ganti dlm otak ni - aku ni salu suke mengumpat psl orang lain..pastu bile dh mengumpat rs menyesal plak berbuat begitu huhuhu
  • nk melayan mak n ayah aku dgn lebih baik dr tahun lepas 
  • nk membelanjekan duit gaji dgn lebih berhemah dan lebih tersusun...
hmm..buat ms now..aku rs ini je azam2 yg aku mmg btol2 nak buat..

ok la..enough for today..lenkali aku kerepek lg...eheh~

3 comments:

  1. yeke tu..dh sebulan tak hupdate2 pun..hahahaha...;p..jgn mare haa

    ReplyDelete
  2. aku pun baru terjebak ni haa.berblog...harap harap..rajin aku sikit dari kaww...aakakakaka

    ReplyDelete