(^_^V)

mari merepek sesuke ati hihi

Thursday 17 March 2011

hari yg line tenet asek putus2 je..huh!

hmm nape la ngn line intenet upm ku yg bertuah ni ekk ?
ari ni susah beno la plak nk stay gumbire kat satu2 page tu..
bile refresh je atau klik pd satu2 link..alamatnyer pegi ke the page cannot be displayed..
page yg salu meruntuhkan kesabaran org..huhuhuhuh..

hmm sistem saga pon terikut mengong bile keadaan ini terjadi..
tgh syok2 taip details po tetibe..zuppp ilang ..kene tarik..huhu
pg ni je .dah 8 juta kali aku main tarik tali ngn system saga..
sudahnyer aku fedap then malas nk posting po dah..ptg kang la ..kalo ok..


jap lg dalam 10 min lg (ni aku kire time aku taip ni la)...lunch break pon sampai
ari ni jemahat..so ms rehat tu panjang bg kami yg stok2 gomen ni hihih
dari kol 12.15pm santak le ke 2.45pm..tak ke heaven tu? haha

hmmm...igt jap lagi nk kuar gi koperasi jap..amik katalog nutri metics yg akak aku dah pesan dr 2 minggu lepas lg..hakhakhak.sowi la kakak..aku asek terlupe je nk amik katalog tu..dah la jaoh ke cimb sane (jaoh le sangat..ehh jln kaki mmg jauh ok!)..mmg jarang2 je aku pegi..kecuali time gaji...time tu cimb tu pon muak tgk muke aku ni ..asek2 muke aku..asek2 muke aku muerkekekeke

btw..td mokla bawakkan nasi lemak daun pisang yg comel dr meeting SPK..alhamdulillah dpt jugak aku merasa..igt kan x de rezeki nk rs..mekaceh mokla..i lebiu...di bawah ni disertakan gambo nasi lemak 50sen tersebut bagi tujuan menjeleskan korang..kakaka




- PERINGATAN: INI BUKAN NASI LEMAK 50 SEN NORA DANISH OK..NI BTOL2-
hakhakhak

2 comments:

  1. ahhaha... bertabah jela kak ye. bende free (inetenet) mmg kdg2 menguji sabar gak... weh..rindula nakgi koop dgn cimb kat sane tu..kekeke

    ReplyDelete
  2. haha..mmg tenet lately ni bengong..lehla rujuk email yg aku bg ye nape tenet bengong semcm..=P

    ReplyDelete