(^_^V)

mari merepek sesuke ati hihi

Monday 21 March 2011

nape rossa nyer lagu "ku menunggu" tu same plak ngn lagu "ku merindu" shah ft ella??

hmm sebulan ni aku salu dgr lagu ni:




pastu aku jadi moskel sbb aku rs mcm pnah dgr je melodi lagu ni..
"lagu ape ekk..lagu ape ekk" itu la yg bermain di fikiran setiap kali lagu ni kedengaran..
kdg2 aku jd tensi jgk sbb lagu ni mcm biase di dgr sblom ni..mcm dekat sgt ngn diri aku..tp aku x dpt nk igt lagu ape kah tu huhu
akhirnyer baru2 ni secara x sengaje 1 ari tetibe melodi lagu lame ni bermain2 di pale hotak ku ini: 




BINGGO!!! yeeaaa...lagu ni dinyanyikan oleh shah dan ella suatu mase dulu rupenye..tajuk nyer "ku merindu" dan lagu ni je la yg dlm album shah tu yg popular nyer pon..ekekeke
ade sesorg yg dah bagi lagu ni kat aku dulu ..itu lah sebab aku kate td..lagu ni rs dekat ngn diri aku..ekekeke
cume aku ni mmg failed bab2 nk igt tajuk lagu ni..tu yg dah sebulan br dpt..hahahaha

ok la aku terbace di forum2 intenet..bahawa lagu ni adalah ciptaan komposer indonesia bernama Mely LC..
kesahnyer kire2 2 thn lps si mely ni ade bg ni lagu kt 1 syarikat rakaman di Malaysia tp di tolak oleh mereka..skali x lame lps tu tup2 dah jd lagu shah n ella ni..dan popular juge..

then br2 ni rossa gune lagu ni plak sbgai single terbaru album die dgn menggunakan tajuk "ku menunggu"..ekeke...kesahnye lagi, komposer lagu ni menyaman syarikat rakaman tu sbb gune lagu ni tanpa kebenaran dan kes tersebut masih lg berlangsung di mahkamah..hmmm x tau la benar ke tak kesah ni kan..
aku cume memetik hasil pembacaan aku di forum2 tu je..

ekekeke btw..lagu ni sedap..cume rs klaka plak bile rossa baru nk nyanyi lagu ni sdgkan lagu ni dah popular terlebih dulu kat malaysia tercenta ni..hihi 

btw..enjoice the videos..




3 comments:

  1. hahahhahahaha.. yer aku sudah mendengarnye.... ekekkekekkeke gamaknye rosa da takdek lagu kot...

    ReplyDelete
  2. ntohnyer..lagu tu jugak nk dinyanyi balik..bkn ke indon sane byk komposer2 yg bley bg lagu lain yg lg baguzz..ekekekke

    ReplyDelete
  3. but i like rossa's version more...kekeke

    ReplyDelete