(^_^V)

mari merepek sesuke ati hihi

Friday 11 March 2011

jumaat yg kool

okey ari ni mmg kool..sampai aku nyer liat nk bangun pg td..huhu..bygkan dah lps mandi and semayang subuh..aku leh tergolek sementara kat sejadah tu dgn telekung x tanggal..
memberi kelonggaran pada diri sendiri untuk tido sekejap smpai 7.30pg..hahahah..(tp syok tau tido ngn telekong2 skali..x caye korg cube la..lelaki pon bley ..xde larangan..hahaha)

hmm ari jumaat selalu nyer aku berjalan je gi keje..sebabnye opis aku ni sekangkang kera transformer je dr umah..ekekeke..so kalo aku berjalan gi keje tu maknenye aku mmg cpt sampai la..lam 7 min dh smpai opis..jd disebabkan ms yg singkat tuk smpai ke opis tu maka aku wat kesimpulan bahawa kalo tido sekejap aku akan sempat juge smpai opis seblom kol 8..time management yg penting di sini bebb..time managementtt... (hahahah riak siot)...

dlm pale otak mase tu..dh plan dh nk gi keje pkai blous n slack je today..sbb dedua tu x yah iron!! tu yg penting kalo nk siap cpt hihi..tido punyer tido ..tup2 terbangun kol 7.37pg!! ha amikk kau..tros menggelabah bangun bersiap..pkai foundation dan lipstick je today..x yah pkai eyeliner ah..tak dan akakaka..then berjalan ngn laju nyer gi opis dan punch in kol 7.53pm..hihihi still ok kan..ekekeke tp aku nasihatkan jgn le wat selalu perangai ni..sbb kdg2 kite ni kalo dh sdp2 tido tu membawak ke sejam dua jam..x ke haru kalo kite bajet nk tido 15 min je..tetibe2 kite terbangun mase tu dah kol 11 pg?? alamatnyer ko EL je la that day..hihihihihi

ok la..nak citer lg akan kesejukan ari ni..kol 10 pg td ujan turun ngn meriahnye kat sini..jarang skali taw pg2 kt sini ujan lebat..laen la kt oversea nun..(apehal tetibe oversea..huhu)..itu pon x ramai yg sedar...tau2 dah sejuk lam peti ais je opis aku ni..hihihihi..dan kesejukan cuaca tu berlarutan le smpai ke saat ni..hmmm

td time menyofa pon..sedar x sedar dh kol 2.30 ptg..gara2 lena tido sebab cuaca sejuk dan sofa empuk kan..selalunye kalo tido kt bilik rehat, lam kol 2.00 tu aku dh terjage2 dah..dah x baper nk tido dah..sekadar2 lelap mate je nk tggu 2.30..tp kat sofa empuk ari ni..walopon tido mengerekot tp rs mcm bes giler..hehehe ni lah penangan cuaca sejuk + sofa empuk + shawl + bantal kan...hahahhaha memang korg pon susah nk bangun kalo camni hauhauhau..

ape2 pon..syukur kat Allah memberikan nikmat cuaca sejuk ari ni...alhamdulilahhh..

No comments:

Post a Comment